BOSS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Guilda z Anathemy
 
PříjemGalleryHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 ICC - Deathbringer Saurfang

Goto down 
AutorZpráva
Elesar
Admin
Elesar


Počet príspevkov : 19
Join date : 03. 04. 11

ICC - Deathbringer Saurfang Empty
PříspěvekPředmět: ICC - Deathbringer Saurfang   ICC - Deathbringer Saurfang EmptyWed Apr 06, 2011 10:01 pm

Boj se Saurfangem není pouze o jeho zabití. Saurfang totiž za každé zranění, které někomu udělá on nebo jeho addi, dostává energii Blood Power - ta je vidět místo jeho mana baru. Po naplnění energie na 100% zakleje náhodný cíl pomocí Mark of the Fallen Champion a energie mu spadne na nulu, cíl potom dostává část zranění tanků a musí do něj jít vysoký heal. Pokud navíc takto zakletá postava zemře, Saurfang se healne o 5%. Díky zraňování dvou cílů navíc Saurfangovi roste energie mnohem rychleji. Takže opakuji - více než co nejrychlejší zabití je tento boj o vyhýbání se vašich zranění, aby Saurfangovi rostla energie co nejpomaleji. S rostoucí energií také boss dává větší zranění.


Rozmístění raidu
Saurfang se tankuje na schodech, jsou potřeba 2 tanci. Všichni melee stojí za bossem a celý boj pouze mlátí bosse. Rangeři a healeři jsou rozmístěni do půlkruhu u okraje plošiny na maximální range, mezi sebou musí mít 12 yardů rozestupy. Healery jsme nechávali uprostřed, aby dosáhli na všechny strany. V ideálním případě se pak nikdo nehýbe po celý boj.

Ability

Blood Nova
Saurfang hází na postavy stojící dál od něj (ne na tanky a melee). Samotné postavě to neudělá nic, ale zraní to všechny do 12 yardů od ní a za každého zraněného dostane boss 2 body energii. Všichni rangers stojí 12y od sebe. ( momentalne na AN na 99% nejde ako ma)

Boiling Blood
DoTka na náhodném hráči, nejde proti tomu nic dělat a je to v podstatě konstantní přísun 1 bodu energie pro bosse za každý tik (celkem 8 bodů za 8 tiků za cast). Z toho vyplývá, že se nelze úplně vyhnout rostoucí energii u bosse. Jediný způsob je použít bublinu, Ice Block, což je vřele doporučeno.

Rune of Blood
Na 20 sekund čas od času sešle na jednoho z tanků. Druhý tank musí okamžitě přebrat bosse a postižený tank musí přestat dělat jakékoliv akce. Toto je absolutně důležité, protože za každé zranění postiženého tanka dostává boss 1 bod energie a navíc se healne za 10x tolik, kolik zranil. Tank s debuffem Rune of Blood nic nedělá a druhý musí okamžitě tauntovat.

Blood Beasts
Každých 40 sekund vyvolá Saurfang u sebe 2 beasty. Je nutné je zabít oba dříve, než do někoho začnou kousat, protože Saurfang dostane za každé kousnutí 1 bod energie. DBM odpočítává vyvolání beastů, těsně před vyvoláním musí přestat tanci a melee používat AOE kouzla, aby je nenaagrovali. Naopak beasty musí naagrovat rangeři a zlikvidovat je dřív, než k nim dolezou. Pozor - beasti se pohybují celkem mrštně, proto je potřeba na ně používat zpomalování, stuny, atd. Ideální je hunter s ledovou pastí, moonking s Typhoonem, apod. My jsme měli v raidu 3 paladiny, takže jsme vždy oba addy stunnuli, rangeři vždy všichni stříleli do beasta blíže raidu a toho zabili ještě během stunu a druhého pak dřív než k nim došel. Beasti nesmí do nikoho kousat a zároveň by se kvůli nim neměl raid hýbat, takže stun, stun, stun.

Mark of the Fallen Champion
Tento debuff dostane náhodný hráč po dosažení 100 energie bossem. Dostává pak zranění od tanků a potřebuje velký heal. Nepočítejte s tím, že žádný hráč tento debuff nezíská, během boje budou minimálně 2 až 3. Pokud postižený hráč zemře, boss se healne o 5%, takže pozor na to.

Frenzy
Na 30% dostane boss malou enrage a začne být trochu tvrdší Razz
Návrat nahoru Goto down
https://guildaboss.forumczech.com
 
ICC - Deathbringer Saurfang
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
BOSS :: Taktiky na Raidy-
Přejdi na: