Po příchodu do místnosti se raid rozmístí. 2 tanci před bossem, všichni melee pod nohama bosse a rangeři s healerama rozmístění 10 yardů od sebe.
Na začátku boje je místnost zaplněná plynem Gaseous Blight, který zraňuje každého v místnosti. Boss bude postupně 3x vdechovat tenhle plyn, což jednak sníží zraňování plynem pro všechny, ale zvýší útok a rychlost bosse do tanka. Po třech vdechnutích boss plyn najednou vyfoukne, což je za normálních okolností smrt pro všechny v místnosti (40-50k shadow), naštěstí je tu abilita Inoculated viz. dále.
Gaseous Blight
Po vstupu do místnosti cca 4k shadow do každého každé 2 sekundy. Každé vdechnutí bosse to cca o 1k snižuje. Shadow protection je tady základ úspěšného boje.
Gastric Bloat
Zranění za 10k a debuff na tanka, který se stackuje a naskakuje každých cca 10 sekund. Každý stack zvyšuje tankovi útok, což je fajn, ale při 10 stackách tank exploduje. Druhý tank tak musí při 9 stackách bosse přebrat a původní tank musí ihned přestat bosse mlátit a sundat si aggro než znovu začne (vypnout Righteous Furry u paladina, použít Frost Presence u DK, atd.), jinak si aggro vezme zpět (při 9 stackách má tank 90% buff na mlácení).
Vile Gas
Boss každých 20-30 sekund udělá pod náhodným rangerem AoE z dosahem 8 yardů. Samozřejmě se z toho musí okamžitě utéct, protože to dává shadow zranění každou sekundu. Pokud v tom někdo zůstane stát, udělá se mu špatně a na pár sekund ztratí kontrolu nad postavou (Disorient) a okolní postavy od něj dostanou shadow zranění. Tohle je ten důvod, proč rangeři stojí za normálních okolností 10 yardů od sebe.
podla mojich skusenosti nefunguje na AN priorita na ranged- ked to dostane meele byva takmer isty wipe a novy pokus Inhaled Blight
Přibližně každých 30 sekund se boss nadechne, sníží tím zranění plynem, ale získá buff 30% zraňování a 30% rychlosti mlácení. Po třetím nadechnutí tak má již 90% buff na zraňování a rychlost. Pro tanky je to potom vhodná chvíle pro použití trinketů a cooldownů.
Gas Spore
Každých 35 sekund boss umístí nad několik hráčů (5 ve 25man) spóru podobnou těm u Loatheba. Hráč se spórou má 12 sekund na to, aby kolem sebe shromáždil co nejvíc spoluhráčů. Melee stojí u sebe a pod bossem, rangeři naběhnou k sobě. Pokud nikdo z melee nemá spóru, musí naběhnout jeden ranger k nim a k tankům. Po 12 sekundách hráčová spóra bouchne se zanedbatelným zraněním, hráči do 8 yardů ale dostanou potřebný debuff Blighted Spore.Blighted Spore -buff
Během 6 sekund bude dostávat každý hráč s debuffem symbolické zranění, pokud ale přežije, získá 1 stack Inoculated až do maximálního počtu 3 stacky.
Inoculated -buff
Debuff na hráčích, který snižuje veškeré shadow zranění o 25% za každý stack. Je nutné, aby během 3 Gas Spore dostali pokud možno všichni hráči 3 stacky Inoculated, což jim zajistí přežití schopnosti Pungent Blight, který pak zraňuje jen za 10-12k každého
Pungent Blight
Cca 20 sekund po třetím nadechnutí boss najednou plyn vydechne, což způsobí 40-50k shadow zranění všem. Naštěstí debuff Inoculated na hráčích zranění dokáže snížit, po vydechnutí se stacky Inoculated z hráčů zruší. Po vydechnutí zase začne vyšší zraňování plynem. Před vydechnutím musí být všichni pokud možno dohealovaní na maximum,
tolko k taktike , ktorá je zaklad........potom už len suboj s časom...... 40M boss na ktoreho mate 5min!!!!